Če želite optimizirati svojo spletno stran, ste na pravem mestu. Kaj sploh je optimizacija spletne strani? Gre za uporabo določenih tehnik in postopkov, s katerimi vašo spletno stran potisnemo med prve zadetke na Googlu, kar pa občutno vpliva na vašo obiskanost, promet in prodajo. Ko nekomu zaupate optimizacijo, morate paziti, da ne uporablja nedovoljenih metod, ki sicer delujejo, vendar na izjemno kratek rok. Vaš denar bo šel v nič, saj se vam vložek v tako kratkem času ne bo povrnil! Optimizacija spletne strani je dolgoročen proces, ki traja in ga je treba ves čas vzdrževati.
Lotiti se je treba tako onsite kot offsite optimizacije. Podjetje, ki mu zaupate optimizacijo, bo za onsite optimizacijo poskrbelo že med samim razvojem strani. Na vaši strani po optimiziralo domeno, strukturo spletišča in URL naslove, naslove in vsebine strani, meta podatke (to so naslovi, opisi in ključne besede), alt oznake, ki so alternativna besedila za multimedijsken vsebine, preusmeritve, povezave z Google Analytics in Webmaster Tools. Poskrbeli bodo za to, da se bo vaše podjetje pojavilo na dobrih zunanjih spletnih straneh.
Offsite optimizacija je drugi del SEO optimizacije. Pri tem gre za sodelovanje na dolgi rok. V njej so zajete stvari, ki se dogajajo izven vaše dotične spletne strani, vendar so z njo povezane. Višjo pozicijo na Googlu boste imeli ob rednih in dobro sprejetih objavah na družbenih omrežjih, kot so Twitter, Facebook in Google+, ob vaših video prispevkih na YouTubu, imenikih, svežih, relevantnih in zanimivih prispevkih, objavljenih na vašem blogu, ob podpornih straneh, ob objavljanju povezav na vašo spletno mesto na spletnih portalih ter z objavami o vaši strani na forumih.
Optimizacija spletne strani bo prve rezultate pokazala čez mesec ali dva, saj to ni stvar, ki bi dala rezultate čez noč. Zato imejte ob čakanju potrpljenje, vedite pa, da se bo vaš vložek v vsakem primeru izplačal.