Trženje ali marketing je veda, ki je izšla iz družbenih ved, kot so npr. ekonomija, sociologija, komunikologija in psihologija. Marketing združuje različne poslovne storitve. Naloga tržnika je, da ugotovi, na katerih ciljnih trgih bo prodajal nek predmet trženja, te trge razišče in z uporabniki oziroma potencialnimi kupci vzpostavi dobičkonosen odnos. Seveda mora dobro poznati svoj predmet trženja in mora zanj določiti tudi ceno, vrsto prodajnih poti in način njegove promocije. Marketing se pogosto zmotno zamenjuje s promocijo, reklamo, oglaševanjem ali propagando. Vse to so različne oblike komunikacije, ki so samo del marketinga. Marketing je zelo kompleksen pojem in med marketinške aktivnosti podjetja spada več dejavnosti, kot so: analiza trenutnega tržnega položaja, analiza konkurence, določanje ustreznih cen storitev oziroma izdelkov, organizacija prodajnih poti, oblikovanje tržne strategije, strategije cen in podobno. Strategija komunikacije je torej samo del kompleksne marketinške strategije, katere cilj je povečati povpraševanje po nekem izdelku ali storitvi ter posledično povečati dobiček.
Poznamo različne oblike marketinga. Zelo znan je na primer strateški marketing, pri katerem gre za to, da podjetje najde strategijo, s pomočjo katere se bo učinkovito razlikovalo od svoje konkurence. Svojo marketinško strategijo oblikuje na svojih močnih straneh, tudi potencialno močnih. Namen strateškega marketinga je proizvesti trajno prednost pred konkurenco. Cilj takega marketinga je maksimizirati pozitivno razlikovanje nekega podjetja od tekmecev na ciljnem trgu. Ta cilj se poskuša doseči z odgovori na tri preprosta vprašanja: kje, kako in kdaj. Strateški marketing namreč zanima, kateri so tisti trgi, na katerih bo moralo tekmovati neko podjetje, kaj je osnova konkurenčne prednosti tega podjetja pred drugimi in kdaj bo podjetje s to strategijo stopilo na trg. Bistvo strateškega marketinga je v tem, da se z njim definira prednosti podjetja, ki so potrebne za to, da to postane konkurenčno ali trajno vzdržuje svojo konkurenčno prednost pred tekmeci.